Referat fra forældremøde i Albertslund Basketball Klub

Dato

  1. juni 2025

Tidspunkt

Kl. 17:00

Sted

Nyvej 9, 2620 Albertslund

Velkomst

Formanden Anita bød velkommen. Herefter præsenterede trænerne sig selv – de sagde, hvad de hed og hvilket hold de træner. Derefter præsenterede forældrene sig med navn, hvilket barn de har i klubben, og hvilket hold barnet går på.

Holdstruktur efter sommerferien

Efter sommerferien tilbyder vi følgende hold:

Tider for alle hold bliver sendt ud pr. mail snarest. Vi mangler blot at få styr på de sidste detaljer, før vi kan melde det hele ud.

Tilmelding til træning

Vi er i gang med at få en ny hjemmeside, og det giver os mulighed for at forbedre nogle ting.

En vigtig ændring er, at man efter sommerferien skal til- og framelde sig hver træning. Det gør vi for at give vores trænere bedre mulighed for at planlægge træningerne – lige nu ved de sjældent, hvor mange der møder op.

Samtidig vil man som barn/forælder automatisk blive tilføjet til et chatforum for ens eget hold. Derfor lukker vi alle Facebook-grupper tilknyttet holdene.

Forventninger til forældre

Vi talte om, hvad vi som klub forventer af jer forældre:

Frivillighed i klubben

Bestyrelsen er i samarbejde med DGI i gang med at beskrive alle de opgaver, der ligger i og omkring klubarbejdet.

Vi vil lægge konkrete opgaver op på vores hjemmeside, som man kan melde sig på.

Hvis du har lyst til at hjælpe, fx som træner eller med praktiske ting, tager vi meget gerne en kop kaffe og en god snak om forventninger og muligheder.

Sponsorater

Kender du en virksomhed, der kunne være interesseret i at støtte os?
Så hører vi meget gerne fra dig. Vi tager gerne en snak med dem om, hvordan de kan støtte – og hvad vi som klub kan tilbyde til gengæld.

Fremtidsplaner og kampe

Vi ønsker fortsat at være en breddeklub, hvor alle kan være med.
Samtidig begynder vi også at se mod talentudvikling – det gør vi for at kunne favne endnu flere typer børn og unge.

Sommercamp i uge 27

Vi afholder sommercamp onsdag d. 2. juli, torsdag d. 3. juli og fredag d. 4. juli.

Pris

300 kr.

Deltagere får

Der er frokost alle tre dage.

Tilmelding sker via mail til

bestyrelse@abbk.dk

Oplysninger ved tilmelding

Ny indgang efter sommerferien

Efter sommerferien skifter vi indgang til hallen. Den nuværende indgang (via omklædningsrummet) bliver lukket, så vi igen får adskilte pige- og drengeomklædningsrum.

Ny adgang bliver via døren til venstre, rundt om hjørnet mod skolens hovedindgang.

Vi sætter naturligvis flag op, så det bliver let at finde.

Referent

Anita Bjerregrav
Albertslund Basketball Klub

 

 

10